Audi A4 Klub Polska
29 Lipiec 2014, 19:48 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: NOWA WERSJA FORUM ZNAJDUJE SIĘ POD ADRESEM a4-klub.pl/forum.php ZAPRASZAMY SERDECZNIE
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1st Prev 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 39 Next Last 39   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [ALL B7] Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju  (Przeczytany 116962 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
jaro4444Autor wątku
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Poland Poland
Miejsce pobytu: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Imię: Irek
Model: Inna marka
Silnik: -
Rodzaj napędu: RWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2007
Wiadomości: 1272



Author Quote


Ignoruj
« : 13 Kwiecień 2010, 14:03 »

Jako, że od czasu pierwszego moda tego typu wiedza znacznie wzrosła i bardzo wielu użytkowników tego forum nie chce się doczytać pierwszych 4-5 stron tego wątku  wallbash to systematyzuję wiedzę.


Szanowne Koleżanki i Koledzy jako, że silniki 2.0 TDI 8 i 16V w naszych furakach mają genialny pomysł grupy VAG czyli "poprawiające pracę" wałki wyrównoważające wraz z równie genialnym pomysłem zabieraka pompy oleju postanowiłem "poprawić" inżynierów VAG.
Przepis jest prosty - skoro napęd wałków i  zabierak jest tak awaryjny wróćmy do korzeni i zastosujmy zwykłą popmpę oleju taką, jaka była np w AWX, ARL, BKD ...

Możliwe są dwie wersje modyfikacji:
1. Bez wymiany wału korbowego - tańsza i prostsza
2. Z wymianą wału korbowego w przypadku gdy oryginalny został zatarty.


Zwijak (zwinięty tekst posta) (naciśnij aby pokazać/ukryć)
« Ostatnia zmiana: 17 Styczeń 2013, 18:56 wysłane przez Wihajster » Zapisane

Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Było A4 jest MB E280CDI kombi.
 
MICKY74
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40
Poland Poland
Miejsce pobytu: Ustronie Morskie
Województwo: zach-pomorskie
Imię: Michael
Model: A4 B7
Silnik: BNA 2.0 136PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Limuzyna
Rocznik: 2005
Spalanie:
Było za 220 zeta na baku ...teraz to już koło 300 wink
Wiadomości: 67


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #361 : 24 Kwiecień 2011, 08:32 »

A ja jestem bardzo zadowolony po SWAPie ...Autko chodzi nieznacznie ciszej, nie muszę trzymać ręki na kluczyku podczas jazdy, a pali mi tyle samo ...smiley Pozdrawiam AZ Serwis Gdańsk wink))
Zapisane
ARTUS
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40
Poland Poland
Miejsce pobytu: Krakow
Województwo: -
Model: A4 B7
Silnik: BLB 2.0 140PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2005
Wiadomości: 20


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #362 : 01 Maj 2011, 16:35 »

Witam.Mam pytanie czy ktoś z Was robił taką przeróbkę w Krakowie jak pisze jaro4444 czy możecie podać namiar na warsztat który jest godny polecenia?Czy muszę się wybrać do Pana Tarkowskiego z Sulejówka którego poleca jaro4444?Proszę o jakieś namiary.Pozdro...
Zapisane
gajes666
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Poland Poland
Miejsce pobytu: Węgliniec
Województwo: dolnośląskie
Imię: Janusz
Model: A4 B7
Silnik: BNA 2.0 136PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Limuzyna
Rocznik: 2005
Spalanie:
zależy od stylu i techniki jazdy
Wiadomości: 35


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #363 : 03 Maj 2011, 12:55 »

Po co ci Sulejówek czy Gdańsk? Robota jest prosta a twój problem to znaleźć dobrego mechanika w pobliżu miejsca zamieszkania. Nie ma sensu gonić auta kilkaset kilometrów!
Zapisane
ARTUS
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40
Poland Poland
Miejsce pobytu: Krakow
Województwo: -
Model: A4 B7
Silnik: BLB 2.0 140PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2005
Wiadomości: 20


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #364 : 03 Maj 2011, 18:07 »

No właśnie naleźć mysli wiesz jacy wszyscy są,dlatego potrzebny jest mi namiar na sprawdzonego który już to robił w pobliżu Krakowa....
Zapisane
mariuszsal
*
Offline Offline

Poland Poland
Województwo: lubelskie
Imię: Mariusz
Model: A4 B7
Silnik: BPW 2.0 140PS
Skrzynia: Manualna
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2005
Spalanie:
6,3-10,5
Wiadomości: 102


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #365 : 04 Maj 2011, 11:04 »

Ja nie robiłem ale często bywam w KR u znajomych, którzy polecają serwisowanie Audi  w Iwanowicach u Pana Stopińskiego Nie masz uprawnień do oglądania linków.
Zarejestruj sie lub zaloguj

Nie byłem u niego ale słyszałem dobre opinie. Masz niedaleko możesz podjechać i podpytać. Myślę, że powinien ogarnąć sprawę.
Zapisane
antonio
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 28
Poland Poland
Miejsce pobytu: GDA
Województwo: pomorskie
Model: A4 B7
Silnik: BPW 2.0 140PS
Skrzynia: Manualna
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2006
Wiadomości: 4981


Było B6... ...jest B7 :)


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #366 : 04 Maj 2011, 11:47 »

miałem dzisiaj "ładną" chwilę wolnego w pracy i przeczytałem calutki wątek po czym stwierdzam, że nie ma co się zastanawiać i przy zmianie rozrządu trzeba wypierdzielić ten cały beznadziejny układ i założyć pompę od AWX/AVF  good
Zapisane

Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami...   wink
ARTUS
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40
Poland Poland
Miejsce pobytu: Krakow
Województwo: -
Model: A4 B7
Silnik: BLB 2.0 140PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2005
Wiadomości: 20


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #367 : 04 Maj 2011, 16:11 »

dzięki mariuszsal-dzwoniłem dziś do Pana Stopińskiego, jestem umówiony na poniedziałek rano,wie o co chodzi i odrazu przez telefon powiedział co trzeba z tym badziewiem zrobić.Jak mi wyleczy to ustrojstwo wallbash to dam znać.Pozdro....
Zapisane
mariuszsal
*
Offline Offline

Poland Poland
Województwo: lubelskie
Imię: Mariusz
Model: A4 B7
Silnik: BPW 2.0 140PS
Skrzynia: Manualna
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2005
Spalanie:
6,3-10,5
Wiadomości: 102


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #368 : 04 Maj 2011, 17:09 »

Cieszę się, jak będziesz po operacji to daj znać na forum jak poszło. Dojdzie kolejny zakład który w tym temacie będzie oblatany i to w południowej Polsce - która jest mi bliższa smiley
Zapisane
ARTUS
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40
Poland Poland
Miejsce pobytu: Krakow
Województwo: -
Model: A4 B7
Silnik: BLB 2.0 140PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2005
Wiadomości: 20


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #369 : 04 Maj 2011, 18:03 »

ok mariuszsal  masz jak w banku
Zapisane
cwanygapa
*
Offline Offline

United Kingdom United Kingdom
Miejsce pobytu: south kirkby
Województwo: mazowieckie
Imię: Krzysiek
Model: A4 B7
Silnik: BLB 2.0 140PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2005
Wiadomości: 4


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #370 : 06 Maj 2011, 21:11 »

czesc, czy bedzie pasowac caly dol od ARL? Pisales ze  wał korbowy z silnika BKD, BMM, BMN, BSY, BWC, AZV, ... Mam akurat w tej chwili spalonego ARLa wiec bylby swietny na dawce? Jutro zaczynam przekladke wiec bylbym wdzieczny za szybka odpowiedz. A tak na marginesie to czym  sie rozni wlasciwie 1.9 od 2.0? W BKC na bluku jest 1.9/2.0. Czy to skokiem waly zwiekszyli pojemnosc????
Dopisany: 04 Maj 2011, 23:13
Widze ze zainteresowanie ogromne. good

Tak czy owak pomierzylem poogladalem i wyglada na to ze wal od ARL podejdzie do BLB.  Skok wydaje sie taki sam wiec mam nadzieje ze zadziala. Nie rozumiem o co chodzi z innym osadzeniem  uszczelniacza jako ze wszystke parametry (srednice )sa identyczne  dla obydwu walow. Pompa Od Arl rowniez pasuje i nie widze dla czego nioe miala by zrobic roboty. Czyli generalnie komplet z ARL.

Fajnie jest uskuteczniac monologi good.
Zapisane
ARTUS
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40
Poland Poland
Miejsce pobytu: Krakow
Województwo: -
Model: A4 B7
Silnik: BLB 2.0 140PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2005
Wiadomości: 20


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #371 : 12 Maj 2011, 19:44 »

mariuszsal  Już po wizycie u Pana Mirka Nie masz uprawnień do oglądania linków.
Zarejestruj sie lub zaloguj Sprawdzony cały ten imbus i zębatka,tyle że u mnie było wszystko OK!!! więc nie było sensu tego przerabiać.Prawdopodobnie zostało to wymienione w Niemczech bo jak na mój przebieg(210000km)to nie było żadnych śladów tego typu jak wytarty imbus,zębatka itd...wymienił mi tylko olej. :)Pozdro...
Zapisane
mariuszsal
*
Offline Offline

Poland Poland
Województwo: lubelskie
Imię: Mariusz
Model: A4 B7
Silnik: BPW 2.0 140PS
Skrzynia: Manualna
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2005
Spalanie:
6,3-10,5
Wiadomości: 102


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #372 : 13 Maj 2011, 20:16 »

No dzięki - jestem na tym samym etapie. Ja przy przebiegu 215 tyś  po lekturze forum skoczyłem aby wymienić ten imbus - stary był prawie jak nowy (teraz 235 tyś i jeszcze się nie wysrało).
Nie cieszyłem się długo bo zakrzyczano mnie tutaj, że imbus nie siada a gniazdo wałków grin i jedyną skuteczną formą jest albo podmiana silnika albo przeróbka na stary napęd.
Był też jeszcze kiedyś jakiś gościu z Trójmiasta co ponoć coś zmieniał w gniazdach wałków że były trwalsze (nie powiedział jak - bo objął to tajemnicą handlową smiley ).

Więc tak jeżdżę myśląc co chwila o imbusie i jego gnieździe. Wczoraj byłem w KR i nawet przez chwilę myślałem o wypadzie do Iwanowic ale stracony czas na rondach i alejach w waszym mieście wybił mi to z głowy.
Zapisane
ARTUS
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40
Poland Poland
Miejsce pobytu: Krakow
Województwo: -
Model: A4 B7
Silnik: BLB 2.0 140PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2005
Wiadomości: 20


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #373 : 17 Maj 2011, 18:08 »

Wiesz co myślę mysli...że może uda nam się przejeżdzić jeszcze trochę tymi autami,a potem zmienimy na coś innego (jak sie te imbusy nie wysrają) oczywiście na Audi żeby było znowu czymś się wku.....ć wink4 Pozdro...
Zapisane
H4mm3R
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: brak
Germany Germany
Miejsce pobytu: SRC/SBI/SCZ
Województwo: śląskie
Imię: Tomasz
Model: A4 B7
Silnik: BLB 2.0 140PS
Skrzynia: Multitronic
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2005
Spalanie:
Jeżeli masz wszystko pod kontrolą znaczy, że za wolno jedziesz !
Wiadomości: 789


H4mm3R czyt. HAmmER ^^


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #374 : 17 Maj 2011, 19:39 »

Wiesz co myślę mysli...że może uda nam się przejeżdzić jeszcze trochę tymi autami,a potem zmienimy na coś innego (jak sie te imbusy nie wysrają) oczywiście na Audi żeby było znowu czymś się wku.....ć wink4 Pozdro...

To ja od takiego sknery jak Ty auta bym nie kupił  disgust
Zapisane

Nie masz uprawnień do oglądania linków.
Zarejestruj sie lub zaloguj
Nie masz uprawnień do oglądania obrazków.
Proszę zarejestruj się lub zaloguj
Nie masz uprawnień do oglądania obrazków.
Proszę zarejestruj się lub zaloguj
Posiadam mapy 2012 i spolszczenie do RNS-E i MMI 2G / Oryginalne Rozrządy/Nowe Pompy i Inne Ori Części.
ARTUS
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 40
Poland Poland
Miejsce pobytu: Krakow
Województwo: -
Model: A4 B7
Silnik: BLB 2.0 140PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2005
Wiadomości: 20


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #375 : 18 Maj 2011, 17:20 »

sknery? nie rozumie Cię no
Zapisane
Strony: 1st Prev 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 39 Next Last 39   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC | Sitemap
Carbon template created by Malik & Lukaszr