Audi A4 Klub Polska
23 Lipiec 2014, 17:20 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: NOWA WERSJA FORUM ZNAJDUJE SIĘ POD ADRESEM a4-klub.pl/forum.php ZAPRASZAMY SERDECZNIE
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1st 1 [2] 3 Last  Wszystkie   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [B5 ADR] Problem z płynem do wspomagania - po raz kolejny.  (Przeczytany 5511 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
krzychuzzzAutor wątku

Author Quote

« Odpowiedz #15 : 21 Listopad 2007, 11:51 »

Stary płyn był spuszczony przy wymianie.
Dziś rano znów odciągnołem ze zbiorniczka i dolałem nowego.
Zastanawia mnie jeszcze wpływ szerokośći opon na opory w układzie.
Pojechałem rano zmienić kółka na zimowe. Zmieniłem 225/45/17 letnie  na zimówki 195/65/15 i jakby wszystko wróciło do normy, czyli pompa nie hałasuje.
Zobacze jutro rano jak postoi przez noc.
Zapisane
FaworekAutor wątku

Author Quote

« Odpowiedz #16 : 22 Listopad 2007, 20:07 »

Ja mam tak ze mi cieknie plyn ze zbiorniczka i z przekladni jak jest malo i sie dokreca na maxa kola wtedy jest wieksze cisnienie i mi piszczalo w tym momecie jesli dolalem to przestawalo i pracowalo wszystko cicho ale to tylko powod z braku plynu takze tu jest cos dziwnego
Zapisane
krzychuzzzAutor wątku

Author Quote

« Odpowiedz #17 : 28 Listopad 2007, 19:06 »

Witam
W moim temacie niewiele się zmieniło.
Odciągnołem jeszcze pare razy płyn i teraz jest tak że na zimnym silniku po dopaleniu jest ok.
Po przejechaniu paru kilometrów słychać trochę pompe. Nie jest to wycie ale tak czy inaczej słychać ją.
Najlepsze jest to że jak wyłącze autko tak powiedzmy na 20-30min to po odpaleniu wszystko jest ok.Można śmigać cały dzień i pompy nie słychać.
Podobnie jest na trasie.Po paru kilometrach pompe zaczyna być słychać ale tylko w przedziale 1300-2000 obrotów a po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów cisza jak makiem zasiał.
Jak ktoś mi powie o co kaman to stawiam browara.  grin

Zastanawiam się też czy nie wykożystać długich zimowych wieczorów i nie spróbowac zregenerować starej pompy. Takie małe home made  wink
Zapisane
Sensor
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Poland Poland
Miejsce pobytu: Wieliczka
Województwo: dolnośląskie
Model: A4 B5
Silnik: AFB 2.5 150PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2000
Spalanie:
9/100
Wiadomości: 25


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #18 : 29 Listopad 2007, 11:39 »

Panowie pozwólcie że się podepnę do wątku.
 tongue
Febi 6161 czy tan 6162 ?? Jeden zielona butelka i jasny. Drugi butelka biała i zielony?
i drugie jakże zacne pytanie smiley dolewam codziennie szklankę płynu do wspomagania smiley Gdzie to cholerstwo może wyciekać? smiley
Pozdrawiam hi
Zapisane
spedytAutor wątku

Author Quote

« Odpowiedz #19 : 29 Listopad 2007, 12:34 »

dolewam codziennie szklankę płynu do wspomagania smiley Gdzie to cholerstwo może wyciekać? smiley


Trzeba wejść pod auto i pooglądać, tyle oleju to pewnie całe podwozie masz nasmarowane.
Zapisane
golab24
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 37
Poland Poland
Miejsce pobytu: Poznań
Województwo: wielkopolskie
Model: A4 B6
Silnik: AVB 1.9 100PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2003
Spalanie:
5.4 L/100km :-)
Wiadomości: 206


138 KM/306 NM by Rogalotti


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #20 : 29 Listopad 2007, 13:19 »

Do naszych A4 to tylko 6162 (mineralny).
Zapisane
deeprezes
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 36
Poland Poland
Miejsce pobytu: Bełchatów
Województwo: łódzkie
Imię: Paweł
Model: A4 B7
Silnik: BRB 1.9 116PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2007
Wiadomości: 8


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #21 : 29 Listopad 2007, 16:10 »

mialem podobny problem z wyciem pompy ale nie byla to wina ani pompy ani plynu, mimo ze byl wczesniej zielony zalalem go czerwonym nie mialo to wplywu. przeplukanie ukladu wspomagania wymiana plynu tez nie pomogla.
broblem byl ze szczelnoscia ukladu w samej przekladni, gdzies na wskutek uderzenia polecialy uszczelniacze i delikatnie ubywalo plynu. miimo ze na zbiorniczku jest poziom min max, bylo gdzies po srodku, zaczynalo juz wyc, jesli zalalem do max bylo ok. po jakims czasie zeszlo do polowy moze troche pod min. i wycie znow sie pojawialo. podjechealem do macherow-stwierdzili ze pompa, podjechalem do innych popatrzyli mowia ze jest delikatny wyciek na przekladni. wyciagneli - zregenerowali zalali nowym plynem. wycie ustalo i prowadzenie sie poprawilo.smiley
pozdro
Zapisane
FaworekAutor wątku

Author Quote

« Odpowiedz #22 : 29 Listopad 2007, 16:22 »

Panowie pozwólcie że się podepnę do wątku.
 tongue
Febi 6161 czy tan 6162 ?? Jeden zielona butelka i jasny. Drugi butelka biała i zielony?
i drugie jakże zacne pytanie smiley dolewam codziennie szklankę płynu do wspomagania smiley Gdzie to cholerstwo może wyciekać? smiley
Pozdrawiam hi
albo z przekladni Ci wycieka  albo z weza tego cisnieniowego tam jest na koncu metalowa taka objemka i mi sie tez z tego lalo jest po wymianie przekladni i tego weza cisnieniowego i narazie chula i mam nadzieje ze tak zostanie smiley(zrob to jak najszybciej bo plyn rozpusci ci wszystko co tam masz z gumy bo mi rozpuscilo:/
Zapisane
Sensor
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Poland Poland
Miejsce pobytu: Wieliczka
Województwo: dolnośląskie
Model: A4 B5
Silnik: AFB 2.5 150PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Avant
Rocznik: 2000
Spalanie:
9/100
Wiadomości: 25


Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #23 : 02 Grudzień 2007, 18:56 »

Hmmm jeszcze jedna kwestia. wallbash
Na zbiorniczku od płynu pisze "....only mineral fluid" niestety mechanik dolał mi febi 6161. Teraz już wiem że mineralny to 6162. Da się to jakoś realnie przepłukać?? smiley nie 20 razy? czy teraz powinienem zostać przy 6161 czy wylać ile się da i wlać 6162??
Pozdrawiam.
Zapisane
pre_pl
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 39
Poland Poland
Województwo: pomorskie
Imię: Przemas
Model: A4 B7
Silnik: -
Rodzaj napędu: -
Nadwozie: -
Rocznik: -
Spalanie:
Nie masz uprawnień do oglądania obrazków.
Proszę zarejestruj się lub zaloguj
Wiadomości: 6364



Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #24 : 02 Grudzień 2007, 18:59 »

dlaczego chcesz uzywać innego oleju niż zaleca producent ??   blink
Oczywiście, że zmienić !
Zapisane

black pakiet

sprzedam :
zderzak+grill do B7
krzychuzzzAutor wątku

Author Quote

« Odpowiedz #25 : 15 Styczeń 2008, 23:17 »

Witam.
Dawno mnie tu nie było  decayed
Na dzień dzisiejszy sprawa wyglada tak:
"Nowa" pompa pomimo kilkukrotnego wymieniania płynu wyje jak poje...a 
Zadzwoniłem do gościa od którego ją kupiłem (allegro). Kazał mi ją wymontowac i przysłac.Jesli jest uszkodzona to tego samego dnia ma wyłac mi nową.
Założyłem starą pompe i tu moje zdziwienie. Praktycznie jej nie słychać.Minimalnie jak jest zimny silnik jak się rozgrzeje praktycznie wcale. Rozkręcałem ją wczesniej i na pewno wyrobiony jest (górka dołek) ten ślizg po którym ślizgają się płytki.
Panowie juz naprawde nie wiem co o tym myślec.
Zakładając ze pompa jest ok to co jeszcze moze być przyczyną tego wycia?
Czytałem na forum że w B6 u kogoś zapchany był filterek w zbiorniczku do tego zawór zwrotny przy maglu jeszcze jakies sugestie?
Czy mozna wymienic sam filterek czy trzeba cały zbiorniczek?

normalnie nie mam już głowy...  blink
Zapisane
dzikidzidzAutor wątku

Author Quote

« Odpowiedz #26 : 28 Styczeń 2008, 22:38 »


Zakładając ze pompa jest ok to co jeszcze moze być przyczyną tego wycia?
Czytałem na forum że w B6 u kogoś zapchany był filterek w zbiorniczku do tego zawór zwrotny przy maglu jeszcze jakies sugestie?
Czy mozna wymienic sam filterek czy trzeba cały zbiorniczek?

Serwis zaleca wymiane zbiorniczka, ja zalecam dokładnie mycie (płyn w sprayu wurtha, taki jak do czyszczenia hamulców) i czyszczenie sprężonym powietrzem, u mnie pomogło...
Z tym, że zwróć uwage na inne objawy, czy po wyłączeniu silnika, wyrzuca Ci płyn. Tzn wyrzuca ci do góry, taki objaw wskazuje, że do układu jest zasysane powietrze, stąd wycie, a dlaczego jest?
Ponieważ gdy masz zapchaną siatkę płyn się bardzo pieni (gotuje) co sprzyja zasysaniu powietrza...
Jeszcze jedno do rozpatrzenia jeżeli wyje pompa, w wężu gumowym magiel-zbiornik jest zaworek zwrotny, który powinien pracować "jednokierunkowo", gdy się on posypie to dzieją sie takie rzeczy "o których się nawet fizjologom nie śniło..." smiley

ps współczuje, bo sam przerabiałem (jak sobie do tej pory przypomnę jeszcze mnie trzęsie, bo wszystko powymieniane w układzie wspomagania....), gdzieś na forum podałem link do firmy zajmujacej się wspomaganiem, jest tam dokładny opis objawów + ewentualna przyczyna, usterka
« Ostatnia zmiana: 28 Styczeń 2008, 22:42 wysłane przez dzikidzidz » Zapisane
krzychuzzzAutor wątku

Author Quote

« Odpowiedz #27 : 29 Styczeń 2008, 20:39 »

Dzięki wielkie.
Wczoraj przyszła pompa z reklamacji (inna niz tą co wysłałem)
W piątek jestem umówiony z mechanikiem, każe mu wyczyscic zbiornik i zerknąc na ten zawór
Zobaczymy co będzie po wymianie
Zapisane
dzikidzidzAutor wątku

Author Quote

« Odpowiedz #28 : 29 Styczeń 2008, 22:30 »

Hej, nie wiedziałem, że z Lublina jesteś, możesz dla zorientowania podjechać do Ten Caru w Ciecierzynie, niech chłopaki zerkną...
U kogo to robisz?
Zapisane
franio
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiek: 33
Poland Poland
Miejsce pobytu: Suchowizna
Województwo: mazowieckie
Imię: Rafał
Model: A6
Silnik: ACK 2.8 193PS
Rodzaj napędu: FWD
Nadwozie: Limuzyna
Rocznik: 1997
Spalanie:
10,5
Wiadomości: 253


rafal.cudny@wp.pl
Author Quote


Ignoruj
« Odpowiedz #29 : 29 Styczeń 2008, 22:41 »

jak przy nowej pompie będzie to samo to na 99 % przekładnia confused4
lepiej żeby nie bo mam takie same objawy sad
Zapisane

80 B4 2.0, A4 B5 1.8T, A6 C5 2.8 smiley
Strony: 1st 1 [2] 3 Last  Wszystkie   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC | Sitemap
Carbon template created by Malik & Lukaszr